back to black?

Förra veckan gick jag till en frisör för att köpa schampo och sen bad jag om lite tips till att färga mitt hår så likt min riktiga färg som möjligt. Han blev helt eld och lågor, började dra fram böcker och färgprover och förklara hur färg funkade. Jag blev jätteglad och inspirerad till att faktiskt ta steget till den mörka sidan. Det var några år sedan  sist det var mörkt och då var det nog lite väl mörk. Min naturligafärg är väl lite mörkare brun eller kanske ljusbrun, kan vara så att jag har glömt….

Kanske blir det mörkt om några veckor =)

2010 var nog senast det var mörkt. En svettig kväll vill jag minnas…

Kommentera

