Min Kiwi

Varje gång jag pratar med mamma eller pappa i telefon så hör jag Kiwi ropa. Hon vill antingen ut eller in fast för det mesta vill hon ha grädde. Och jag lovar hon slutar inte ropa för än det ligger grädde i det fina fatet med guldkant. Det går även bra med vaniljsvisp. Hon är världens finaste kattgumma och om jag räknat rätt så är hon 17 år…hum det låter helt galet, måste kolla upp det där.

Och ja det här var helt ointressant för de flesta…tråkigt för er.

 

Posted in

One thought on “Min Kiwi

Kommentera

