Electric Guest

Jag har alltid gillat musikvideos, satt alltid klistrad fram för voxpop och spelade in de bästa på vhs. Sedan spelade jag kassetten fram och tillbaka tills det trasslade ihop sig och videon förstördes. Idag finns det knappt några program på tv som visar musikvideos eller jag vet nog inga! Jag försöker leta upp dem på nätet men oftast så kollar man på videos till musik man redan gillar. Ska försöka posta upp bra musikvideos här så fort jag snubblar över något guldkorn.

En bra musikvideo behöver inte vara till favoritmusiken. Videon nedan är inte en favorit men jag blev sugen på att kolla på en bra dansföreställning =)

Kommentera

