Fi n’ Flos

Stockholm börjar greppa taget om mig nu, det tog några månader av tveksamhet men nu rullar det på. Kanske har det med våren att göra, fast jag vill helst tänka att det kanske är så att jag trivs i storstan?! Det snurrar på i en faslig fart och det ena celebra besöket avlöser det andra och där emellan försöker jag upprätthålla mitt arbetssökande. Besöken får jag lov att skriva om en annan dag, för nu ska jag ut å gogga.

Ett litet tips innan jag sprätter i väg, spana in Fi ‘n Flos shop! Kanske speciellt för dig som kommer från norr och nästan alltid längtar hem…

600

Klicka på den förträffliga typpåsen för att komma till sidan.

Kommentera

