Just keep potating!

Jag hittade en fin bild på instagram här om dagen. Och som alla roliga bilder så vet man inte alltid var de kommer ifrån. De valsas liksom runt på alla olika ställen. Re-post på re-post osv. Det är väl så att om man hittar något roligt så vill man ju dela med sig av det. Jag tog iaf reda på vem som hade gjort den här fina potatis-bilden, det visades vara tänkt som ett tävlingsbidrag till en t-shirt tävling. Klicka på bilden för att hälsa på Sara N. Aquino som skapat bilden.

potating
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – — – – – – –

Med risk för att ni kommer tro att jag är galen men igår när jag satt på balkongen så hörde jag någon som viskade chips bakom buskarna. Han sa det två gången. Jag undrar vad han menade för chips, kanske salt och vinäger. Emil är dock helt säker på att de absolut inte menade salt och vinäger (sånt äter inte folk) utan förmodligen var det dill och gräslök. Vi kommer aldrig att få veta, vi kommer heller aldrig få veta om det skulle vara dipp till.

2 thoughts on “Just keep potating!

Kommentera

