Kräft

Nu är det ju höst osv. eller nej det tar jag tillbaka det är ju fortfarande ganska varmt så sensommar får jag nog ta å kalla det. Jag börjar förlika mig med tanken att jag inte kommer få äta suringar i år. Ingen här nere är beredd att stoppa rutten mat i munnen, konstigt nog. Kräftor där emot. Mitt instagram svämmar över med illröda kräftdjur och det liksom vattnas i munnen. Jag är inte helt hundra på det här men jag tror att 2012 var ett år utan kräftskiva för min del:/

Så nu sitter jag här och väntar på en kräftinbjudan, fast i vanlig oordning får jag väl styra upp något själv om det ska bli nåt!

DSC04153
Kräft. 2011

Kommentera

