Aset

Jag är en lillasyster, sladdbarnet, flickvännen, kompisen och en god medmänniska men framför allt är jag en cyklist. Aset som alla hatar, aset som hatar alla! När jag kan väljer jag att cykla istället för att ta bil eller åka kollektivt. Vi cyklister ger miljön en chans och skapar kaos i trafiken! Vi far fram som as mellan bilar, bussar och fotgängare. Med hjälm på knoppen är jag odödlig och skruvar upp volymen. Cyklister hatar cyklister, alla hatar cyklister.

Går du i min cykelbana kan du vara säker på att jag siktar på dig. Jag hatar dig!
Tycker du om din hund? Ha den inte i löpkoppel!
Vill du leva? Flytta på dig!

Bild 5

Kommentera

