Allt å inget

jobb.

En man förklara sin passion för stearinljus. Ingående. Paraffin. Stearin. Blockljus. Smala ljus. Värmeljus. Antalet ljus han brukar har tänt. Tillslut ser jag bara en karaktär som skulle kunna vara hämtad ur humorgruppen klungan.

En äldre tant lutar sig fram och säger till mig att hon inte skulle vilja vara gift med karln som står brevid, då skulle hon ta en kniv och skära halsen av han.

I övrigt så är det väldigt poppis att berätta, utförligt, om sin tarmstatus.

Fast på nåt sätt är jag glad för att de vill dela med sig. Annars skulle jag ha så jvla trist.

4 reaktioner till “jobb.”

  1. Jag borde osså komma förbi, du behöver inte lyssna på min tarmstatus!!! Men mkt annat som är så mkt roligare att dagen flyger iväg så vi kan gå hem och ha mkt roligare där:)

  2. hejhopp.
    jo kursen var grym! jag lärde mig super mkt, speciellt om bas och bryn.
    Därför blev det mkt sådanna produkter.
    En foundation, ett puder, en coverall-mix (till finnas, röda partier och mörka ögon), en tribrow (ögonbrynsfärg + eyelinerskugga) en pensel och ett eyedust. Gick på aningen över tusenlappen, men jag behövde ju bara betala beloppet över 500 ju=)
    kram på dig

Lämna en kommentar